2013. július 5., péntek

13.rész

Mivel én vasárnap este 'nyaralni' megyek, majd miután onnan haza értem, egyből 3 hétig Balatonon leszek, ezért valószínüleg augusztus feléig ez lesz az utolsó rész! Remélem megelégedtek vele! 
ui: amúgy elterveztem, hogy körülbelül 25 részes lesz a történet, szóval  már meg van a szándékom, hogy mi lesz a vége! :)

*Bogi szemszöge

Kipakoltam a fél ruhatáramat az ágyamra, és keresgéltem, hogy mi is lenne a megfelelő egy vacsorára. Talán egy órán keresztül válogattam, majd bevonultam a fürdőszobába, és lezuhanyoztam. Megmostam a hajamat, majd megszárítottam. Felvettem magamra a kiválasztott ruhát, és kisminkeltem egy kicsit magamat. Lesétáltam az emeletről, és a tükör elé álltam. Elégedett voltam magammal. Éppen a cipőmért indultam, amikor kopogtak. Gyorsan belebújtam, majd még egyszer végig néztem magamon. Sóhajtottam egyet, és mosolyogva nyitottam ajtót. Előttem Harry állt egy ingben, aminek a felét egy zakó takarta, és egy hozzáillő Fekete farmer nadrágban. Két arcra puszi után belé karoltam, ő pedig a kocsijához vezetett. Kinyitotta nekem az ajtót, én pedig beültem. Bekötöttem magamat, mire ő elmosolyodott, majd becsukta az ajtót és beült a kormány mögé.
- Köszönöm, hogy eljöttél – mondta – Reméltem, hogy nem fogsz cserbenhagyni.
- Egy ilyen ajánlatot nehéz elutasítani – válaszoltam neki.
Beindította a motort és a gázra taposott. Pár pillanat múlva már sebesen száguldott az autópályán. Nem tudtam, hogy pontosan hova megyünk, csak azt, hogy szép helyen leszünk. Végül is, ennyit mondott. 10 perc után egyszer csak lelassított, és a megálló sávon leparkolt. Kutatni kezdett az ajtón elhelyezett kis zseben, majd kihúzott egy sálat onnan, és felém tartotta.
- Ugye nem gondolod komolyan?! - néztem rá, ő viszont csak nagy vigyorral az arcán bólogatott.
Végül beadtam a derekamat, és felkötöttem a szememre a kendőt. Kiszállított a kocsiból, és vállaimnál fogva vezetni kezdett. Egy ideig féltem, hogy elesek, majd mikor már kivezetett a füvesebb részről, biztosabban álltam a talajon. 5 percet sétálhattunk, amikor megállított, és levette a szememről a kendőt. Pislogtam párat, mivel sötéten láttam, aztán felpillantottam. Számhoz kaptam, szemeim nedvesedni kezdtek. Előttem egy hatalmas, kék vizű tó volt, közepén egy kicsit stéggel. Látni lehetett, hogy egy asztal, mellette 2 szék, széleinél gyertyák ékeskedtek. Rózsaszirommal be volt szórva az egész.
- Ez...Hary...ez gyönyörű – ugrottam a nyakába, és szorosan magamhoz öleltem.
- Legszebbnek a legszebbet – mosolygott, és a kezembe adott egy szál vörös rózsát.
Bele szippantottam, majd újra a tó felé fordultam. Egy kiöltözött pasi jött felénk, és Harrynek súgott valamit, aztán lelépett. Harry rám mosolygott, majd kezét nyújtotta. Belé karoltam, ő pedig elvezetett a tó partjáig, ahol is egy rózsákkal díszített csónak várt minket. Megfogta a kezemet, én az alatt beleültem, ő pedig követett. Megfogta az evezőket, és szépen lassan a stégig lökött minket vele. Mikor odaértünk segített kiszállni, majd kikötötte a 'hajót'. Kihúzta nekem a széket, és leültetett, majd ő helyet foglalt velem szemben.
- Mikor volt neked ilyenre időd? - kérdeztem, ő pedig csak nevetett egyet.
- Rengeteg szabad időm van mostanság. A suli miatt alig vannak koncertjeink, és azokat is gyorsan lezavarjuk. Már csak albumon dolgozunk, de az 1-2 óra délutánonként.
- Értem – válaszoltam. Abban a pillanatban megérkezett egy másik csónak a stéghez.
Egy pincér szállt ki belőle, és két tányért rakott le elénk. Felemelte a fedőjét, majd jó étvágyat kívánva visszament a szárazföldre. Elképedve bámultam azt ami elém került.
- Jó étvágyat – szólalt meg Harry.
- Neked is.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
A vacsora után Harryvel sétálni indultunk, a kocsi irányába. Lassan lépkedtünk, és beszélgettünk. Végig elnevetgéltünk, majd egyik résznél megállított, és magával szembe fordított. A szemeimbe nézett, közben meg sem mozdult.
- Most meg akarsz csókolni? - törtem meg a köztünk fennálló kínos csöndet.
- Nem akarom elsietni. A múltkori majdnem csók után, nem fogom. Megvárom, hogy te tedd meg. - válaszolt, mire felhúztam a szemöldököm.
- Szóval megvárod? Oké, de szólok előre, én sokáig bírom – nevettem fel.
Végül ő is elmosolyodott, majd megérkeztünk a kocsihoz. Eljátszotta a szokásos ceremóniát, és beindította a motort. Mikor már a házunk elé értünk lelassított. Kiszálltam, ő pedig követett. Az ajtó előtt megálltunk, és váltottunk még pár mondatot.
- Nagyon jól éreztem ma magamat. Ilyen élményben még sosem volt részem, és ezt nagyon szépen köszönöm – mosolyogtam, és adtam egy puszit az arcára.
- Remélem még megismételjük – vigyorgott.
- Én is. Nagyon – mondtam, és megöleltem.
Kicsit eltávolodtam tőle, de arcunk még közel volt egymáshoz. Kicsit felé hajoltam, majd mielőtt még bele élte volna magát elrántottam a fejemet.
- Jó éjt Harry! - mondtam, és becsuktam magam után az ajtót.
Kicsit álltam ott, annak neki támaszkodna, majd egy hirtelen nekiindulásból újra kinyitottam azt, és Harry után futottam. Mikor meghallotta, és meglátott, meglepődött arcot vágott, de én csak közeledtem hozzá, majd a nyakába ugrottam, és megcsókoltam...

5 megjegyzés:

  1. Wáá meg volt a csóók!!! Na véégre!! Siess a kövivel! :)
    ~R

    VálaszTörlés
  2. OMG.....nagyon jó rész:")

    VálaszTörlés
  3. ooooh :3 ez nagyon cuki volt :333 kövit <3

    VálaszTörlés
  4. Írtó cuki lett kövit!!!! :))

    VálaszTörlés
  5. Ma találtam a blogodra és imádom! Nagyon jó lett várom a kövi részt! :D

    VálaszTörlés